GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Tuesday, October 19, 2010

Akukah Mak Merah yg ke-345??

     Dulu, aku selalu kutuk mak aku tp jgn silap yea? Aku bukan si Malin Kundang. Kutuks psl aper? Pasal kalo beli barang ker, beli baju ker ker aper2, sure pilih merah punyo. Sepupu aku pon seringkali jadik mangsa mulut longkang aku. "Appa daaa, Kak Yah neh. Takder kaler laen ker kt donia neh? Kaler merah menyala gaks yg suker. Kang lembu kejau padan muko ko....bla...bla...bla...bla"
     Skang korang tgk eks? Apa jadik kat orang yg tak sayang molot n suka dok plekeh kegemaran orang.....

Apabila disuruh utk. memilih bebyk burung hasil kerja tgn budak kt skola aku, ini pilihanku. Padahal ado kaler biru, pink etc.

'Binatang' tunggangan a.k.a belaan terbaru. Ko ado? bak kata Kak Red

Kebetulan plaks 'cap' Imran neh ado atas meja. Hadiah bday dari sepupu dier tahun lepas.

cakera keras luaran terbaru. Alhamdulillah!! Sekarang memory card kameraku sudah kosong n 'aman'. Se'aman' otakku...ehehhehehe. Bolehlah kameraku ini berfungsi semula.

     Ok, kengkwn... aperkah moral of the incident today?? Malaslah aku nk pk coz dah kener ketepek kat batang idung kembang aku sendiri neh.Huhuhuhuhuhuh....




No comments: