GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Sunday, June 12, 2011

Uhuk...uhukkk!!

     Esok dah mula skola. Pastu plaks lagi 2 bulan b4 due bersalin aku. Rasa dah se'eh sgt dah perut aku neh. Doktor dah pesan supaya aku kurengkan makanan manis; takot2 baby beso. Yang nyatanya, perut aku neh tebal. Dah mmg lemak dr peknenkan Imran dulu masih 'carry forward'....huhuuhuuu.... agak2 bole ker nak slimkan badan time berpantang nanti? Doa2laaa....
     Skola dah nak bukak, tetiba semalam dilanda sakit tekak plaks. Maybe psl resdung aku neh. 2-3 hari sebelum tuh dah ala2 ada kahak kat dalam tekak. Tup2, udah nk bukak skola neh sakitlaa plaks. Terus ke dokter dan dipreskripsikan ngan antibiotik, ubat kumur dan paracetamol. Now masih sakit n kahak still ada bakteria. Doa2 agar esok kang kureng siket. Kalo resdung or tonsil neh mmgler seksa. Nak kata demam x demam. Tengah2, coz kalo demam nanti bole kebah. Ini, tak baper nak demam then tekak mcm ader duri. Macam iklan Strepsils tuh; macam ada mata gergaji dalam tekak....gronggg grenggg bunyiknyer...
     Errr, tadi langit mendung. Ingat nak ujan. Tapi mcm tak jadi laks. Panas lagilah sampai ke malam neh agaknyerrr...uhuuukkkk...uhuuukkkk...sambung batukkkk

No comments: