GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, January 6, 2012

PADA AHAD INI (8/1/2012), KEPADA SESIAPA YANG FREE SAHAJA...

     Weyyy...entri terkejut dari aku b4 aku g sekolah neh. Sesapa yg rasa2 free ari minggu neh dan tak kisah nak bangun awal sila mesej aku d FB.. ada apa dengan cinta?? Ohkey, kasi klu siket...

1. sarapan
2. ukhwah

3. bangi

4. santai

Yerler2, kalo takder FB ker malas nk bukak ker bla..bla...bla... sila sms aku kat 016-2177456.... jgn buat panggilan hangit dah... aku meribut peting beliung nanti...ahahahahah



8 comments:

Kakcik Seroja said...

Dah dpt mesej dr tuan rumah di BBB - tengoklah dulu macamana nanti. :)

PCL said...

mudah mudahan ada kelapangan...not sure!

Dr K said...

apa nama kat FB?saya nak add.

mini gath ni buat kat mana bangi tu?

Hanis Azla said...

menarik ni.. klu ada kelapangan nnt akak pm kat FB yer..

Unknown said...

dah dapat jwpan akak tadi kan..direct to hp kan hehehe..

dear anies said...

best nyer...tp x tau free ke x

rasp said...

menarik nie tapi lum tentu dpt gi...
aktiviti melawat anak2 di asrama dah bermula minggu nie :)

uncle gedek said...

ni yang dengki ni....

(tak dapat hadir)