GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Wednesday, February 15, 2012

Tiket Pree Sudah Sampai

     Kepala masih weng-weng ekoran jumpa Zizan Razak n lelain malam tadi... nipu? Meh tunjuk bukti....

 Perut aku block...huh! London Weight Management, tanak amek aku jd model?

     Gegambo n citer nanti aku bubuh tuh pon kalo ramai yg komen entri ini..kuikuikuikui
     Nak tunjuk bukti kat yang bermurah hati bagi aku tiket pree neh. Dahlaa arituh bagi pen segabak banyak kat aku. Kalo korang still blur aku citer pasal aper, baca eh kat sinik.



Gambar pon weng2 jugaks? Hampehs!!..huhuhuh..so sorry eh korang?

To Paper Mate Malaysia, dunno how much appreciation I would express now. Just a promise to be 1 of your tiny, little yet loyal client to you. Mwwaahhhh!!!

To GSC, tqvm as well 4 this. You are my 1st 'love'. Not to 'fan' you but mentioning you means lots of nostalgia.

To Nizam Zakaria n KRU Studios, I 'dedicated' this pair of ticket to all of you as I want to watch 'Cinta Kura-kura' again next month... 

Tuan direktor Cinta Kura-kura, Nizam Zakaria

Again, THANKS 4 YOUR 'LOVE' GUYS!!

9 comments:

kakcik said...

Amboi...

dapat tiket terus sepiking landen gitu! :)

kakchik@ella said...

waaaa .. KC pun nak. Ehh .. menyibuk je, kan. hahaha.

[PCL] said...

betuah badan la tu Ayu..tahniah! dok saja mana nak dapat free smua tuh kan !

rasp said...

perggghhhh bertuahnya u sis...
dah cam red karpet event gitu...

hamzah ian said...

zizangg tuuuu

aku budak klang said...

setau ABK Ayu ni mengajar!!!...tapi pasal ye asyik kat sini melepak....haaaaaa....ponteng ye..murid2 dah cari tu...ni yg buat jeles ni

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Member2 Ayu sekarang ni hebat2. Tak lama lagi Ayu jadi selebriti

kasihibu said...

betul kata Dato
ayu kawan dgn artis, mesti lepas ni bakal jadi artis jugak kan?

Zarul said...

fuhh Jijang Raje Lawok..sopang gilerr amik gambo