GENG2 SETIA

Dah Boleh Cashout Tapi Tamau

Friday, March 30, 2012

Mari Kita..

     Tolong jangan pangkah tetingkap ini atau buat penyegaran semula. Anda memang berada d 'umah' aku. Cuma nak menjemput bersarapan secara 'potluck' kembali di kediaman Dato' LF. Berikut adalah butirannya...

Tarikh : 1 April 2012

Hari : Ahad

Masa: 9.30 pagi

Tempat : No. 8, Jalan 3/6F, Bandar Baru Bangi.. nah peta

     Aku bawak makanan aper? Bukan makanan tapi bekas pakai buang ajer....ihihihih..ok, aku tipu nak tgk korang komen cemana. Hub aku ngah pikir nak masak aper tuh...ahhahahaha...mohlerrrr.. Baca lagi kat 'umah' Dato' LF, Kakcik n PCL the mastermind kali ini

5 comments:

Kakcik Seroja said...

Kakcik mungkin bawa makanan yang dibeli sahaja nanti... ;-)

Unknown said...

Salam,
LF dan isteri mengalu2kan kehadiran rakan2 blogger sekalian. Kita jumpa Ahad ini jam 9.30 pagi.

Dr K said...

saya masih belum dapat beri jawapan...memang rasa ingin pergi..tapi kena tgk jadual saya di saat akhir, esok

dear anies said...

sy x dpt hadir sbb blk kg...

Afasz said...

salam kenal smua...